وبلاگی برای همه اونایی که عاشقن!!!
by : x-themes

هنگام چت در یاهو ممکن است از افراد مختلف فایلی دریافت کنید که گاهی اوقات این فایلها برای نفوذ به کامپیوتر شما و یا دزدیدن پسورد یاهوی شما هست . یک راهی وجود دارد که در هنگام دریافت فایل تا حدی از امنیت آن اطمینان حاصل کنید :
وقتی شخصی فایلی می فرستد در پیغامی که برای شما مبنی بر تائید آن می اید نام شخص فرستنده ، نام فایل و حجم آن و از این قبیل اطلاعات روی آن نوشته شده هست. شما باید توجه داشته باشید که فایلی که می خواستید با نوع فایل فرستاده شده هماهنگی دارد یا نه ؟
مثلا اگر عکسی می خواهید دریافت کنید باید فایل مربوط پسوند JPG داشته باشد اما فایلهای هک که با MGIC-PC ساخته می شوند در قسمت نام بعد از JGP پسوندی مثل SCRیاexe و..مثل( mypic.jpg.scr) وجود دارد که نشان دهنده آن است که فایل فرستاده شما یکی از انواع فایل های ساخته شده توسطmagic-pc است که برای بدست آوردن پسورد شما می باشد .

      


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:هک,ترفند,اموزش,ورودمخفی,چت روم ,اس ام اس, 19:59 |- رها1919 -|

ده نکته مهم برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما در نظر بگیرید که سرعت کامپیوتر شما مرتباً کمتر و کمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یک سایت در اینترنت، بسیار طولانی می شود. اتصال به شبکه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت کامپیوتر نیست، بلکه خود کامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه ها، فایل های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل کم شدن سرعت کامپیوتر هستند. 10 نکته مهم ذیل به کامپیوتر شما سرعت می بخشد

استارت سریع!

اگر عمل Shutdown در کامپیوتر درست انجام نشود، کامپیوتر در استارت بعدی، برای اینکه هارد را از لحاظ داشتن خطا یا اشتباه چک کند، با برنامه Scandisk استارت می شود که مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اینکه از اجرا شدن Scandisk جلوگیری کنید، به ترتیب زیر عمل کنید:
از منوی استارت بر روی Run کلیک کرده و بعد دستور msconfig را اجرا کنید. سپس قسمت system configuration programs را باز کنید و در قسمت Register، general کلیک کنید و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال کنید. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببندید و ویندوز را دوباره استارت کنید.


از کار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سیستم

اگر کامپیوتر شما هنگام بالا آمدن سیستم، آهنگ پخش می کند، در صورتی که آن را از کار بیندازید، کامپیوتر سرعت بیشتری خواهد داشت. برای این کار، به ترتیب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب کنید. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است که کدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می کنند. قسمتهایی که با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گویی را در کنار خود دارند بر روی قسمتهایی که می خواهید پخش آهنگ آنها را غیرفعال کنید، مارک بزنید. سپس از منوی Name که در زیر آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب کنید.

لغو دستور اجرای اتوماتیک برنامه ها

بسیاری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتیک اجرامی شوند. آیا شما واقعاً به همه آنها احتیاج دارید؟ برای اینکه از استارت شدن اتوماتیک این برنامه ها جلوگیری کنید، از منوی استارت، Run را انتخاب کرده و سپس دستور msconfig را اجرا کنید. از طریق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهید بود که برنامه مورد نیاز خود را به صورت مجزا انتخاب کنید، بلکه فقط می توانید علامت تیک (P) یا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هایی که نمی خواهید اجرا شوند، بردارید.

پاک کردن برنامه ها

شما همواره برنامه هایی را از اینترنت Download می کنید. برای پاک کردن آنها از برنامه Uninstall استفاده کنید، که آن را می توانید به ترتیب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پیدا کنید.
برنامه ای را که می خواهید پاک کنید، مارک بزنید و بعد بر روی آیکون Add/Remove کلیک کنید. بدین ترتیب، برنامه به طور کامل از کامپیوتر شما پاک می شود


ایمیل های قدیمی را پاک کنید

ایمیل هایی که به خصوص با فایل های پیوست شده ( عکس، فیلم و فایل های موسیقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت کامپیوتر را کاهش می دهند. به همین دلیل، تمام ایمیل های خود را به طور کامل بررسی کنید و آنهایی را که دیگر احتیاجی ندارید، پاک کنید.

Defragment کردن هارد

با دستور Defragment، هارد کامپیوتر خود را مرتب کنید. خود این کار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت کامپیوتر شما را بالا خواهد برد. برای این کار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را کلیک کنید.
نکته: پس از شروع عمل Defragment، کامپیوتر را به حال خود بگذارید و هیچ کار دیگری با آن انجام ندهید.

عکس زمینه را غیر فعال کنید.

این عکسها با وجود همه جذابیتی که دارند قدرت و سرعت کامپیوتر را کم می کنند. بنابراین، بهتر است که عکس پیش زمینه را بردارید. برای این کار با کلیک راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب کنید و در قسمت Background، دستور None را انتخاب کنید.

فایل های موقت و آدرس های اینترنتی موجود در حافظه موقت را پاک کنید

در حالی که در اینترنت مشغول جستجو هستید، Browser مثلاً (Internet Explorer) کپی سایت های بازدید شده را بر روی هارد قرار می دهد. این کار، عمل جستجو را تسریع می کند، اما به تدریج مقدار زیادی اطلاعات جمع می شود که سرعت کامپیوتر را کم می کند. بنابراین، بهتر است که این فایل ها را پاک کنید. در Browser، از منوی بالای صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب کنید و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies کلیک کنید.

کاهش ظرفیت فایل ها و آدرس های اینترنتی که در کامپیوتر ذخیره می شوند.

پاک کردن هر روز فایل های موقت و آدرس های اینترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می کند. شما می توانید Cashe خود را طوری تنظیم کنید که فقط اطلاعات کمی را بتوانید ذخیره کنید.
برای این کار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب کنید. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings کلیک کنید. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظیم کنید.

روزآمد کردن ویندوز

شرکت مایکروسافت به طور مرتب نسخه های update ویندوز خود را برای کاربرانش ارائه می دهد. در نتیجه، قادر خواهید بود که درایوها و فایل های جدید را به صورت رایگان Download کنید. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب کنید. با این کار، ویندوز نصب شده بر روی کامپیوتر شما update خواهد شد


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:هک,ترفند,اموزش,ورودمخفی,چت روم ,اس ام اس, 19:51 |- رها1919 -|

همان طور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستم میشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. اما با این

ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server: /hidden:yes را تایپ کنید.


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:هک,ترفند,اموزش,ورودمخفی,چت روم ,اس ام اس, 19:45 |- رها1919 -|

شما برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای به چند چیز نیاز دارید:

1. کارت DVB
2. یک اکانت اینترنت ماهواره‌ای
3. یک اکانت اینترنت Dial - Up
4. خط تلفن

مراحل کار:

در ابتدا به سایت سرویس دهنده اکانت اینترنت ماهواره‌ای خود مراجعه می‌کنید. به عنوان مثال برای Open Sky به سایت https://sdr.eutelsat.net مراجعه می‌کنید.
و مشخصات اینترنت ماهواره‌ای خود را دریافت می‌کنید که آن مشخصات مهم به شرح زیر است:

PID for internet via satellite

Proxy settings for http and ftp

Transponders parameters

Socks settings

برنامه DATA کارت DVB خود را نصب کنید و فرکانس و PID خود را که از سایت در فیلدهای PID for internet via satellite و Transponders parameters دریافت کردید را وارد کنید.

حالا به قسمت Control Panel رفته و به قسمت Network Connection بروید و سپس Create a new connection


حالا مراحل زیر را طی کنید:

create a new connection -----> NEXT -----> connect to the network at my workplace -----> NEXT -----> virtual private network connection

حالا یک اسم وارد کنید و Next و سپس اینترنت Dial UP خود را انتخاب کنید و Next حالا در این قسمت باید آدرس VPN خود را که در سایت موجود است را وارد کنید برای مثال برای Open Sky این آدرس http://sdr.eutelsat.net است.

حالا بهInternet Explorer و Interntet Option می‌روید و از قسمت Connection ---> Seting به همان طریق که در سایت مربوطه گفته شده عمل کنید و Proxy را وارد کنید.

حالا با اکانت Dial - Up خود به اینترنت وصل شده و سپس از Network connections، با اکانت VPN لوگین کنید.

حالا باید حداقل 2 تا ICON کامپیوتر در کنار ساعت ویندوزتان اضافه شده باشد


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, 19:42 |- رها1919 -|

با اين ترفند مي توانيد پيام کوتاه متني SMS ارسال کنيد به شکلي که شماره شما براي فرد مورد نظر نمايش پيدا نکند و کاملأ مخفي مي مانيد. اين ترفند خصوصياتي دارد که بايد گوشي فرستنده و دريافت کننده آن را دارا باشد. پيشنهاد مي کنم اين ترفند را حداقل يکبار تست کنيد تا نتيجه را ببينيد.

 ابتدا به اين نکات دقت کنيد: اين ترفند تنها روي گوشي هايي قابل اجراست که قابليتي به نام Email gateway را دارا باشند. گوشي هايي که اين قابليت رو دارند اکثرأ سوني اريکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .

 براي استفاده از اين ترفند بايد هر دو گوشي فرستنده و دريافت کننده قابليت Email gateway را دارا باشند. پس پيش از هرکاري اين موضوع را يقين پيدا کنيد.اکنون همانند دستورالعمل زير مراحل را طي کنيد ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشي شما مقداري تغييرات وجود داشته باشد:

 ابتدا از منوي اصلي وارد قسمت Messaging شويد. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شويد. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردي که ميخواهيد SMS را برايش ارسال کنيد را وارد کرده و Add کنيم.

 حالا به عقب بازگرديد ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنيد. Text Message را انتخاب کنيد ، متن مورد نظر را تايپ نماييد و Continue را انتخاب کنيد. اکنون گزينه اول يعني Enter Email Address را انتخاب کرده و ايميل info@tarfandestan.com را وارد نماييد. در پايان پيام را ارسال کنيد.اکنون فرد مورد نظر به هنگام دريافت پيام به جاي شماره شما آدرس ايميلي که وارد کرديد را مشاهده خواهد کرد.


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, 19:35 |- رها1919 -|

براي هک کردن يه سايت به ترتيب از راه داس به شرح زير است: ?.بعد از اتصال به شبکه ميري تو داس و به شکل زير عمل ميکني: ( در run مينويسيد cmd و صفحه داس نمايان مي شود )به نظر من بهتره اول سايت را اسکن کنيد و اگه پورت باز بود عمليات را انجام دهيد ( آموزش داده شده است ) telnet http://www.domail-name.com/ 79 بجاي domain-name اسم سايتي که مي خواي هکش کني مينويسي.اگه پورت ۲۳ که در آخر آدرس مورد نظر نوشتي در سرور باز باشه شما وارد ميشويد و گرنه نميشه ( ميشه از پورت هاي اساسي ديگه اي مثل پورت 21 و 80 و ... هم استفاده کرد ) ?.اگر پورت باز بود و شما وارد شديد مشغول خراب کاريتون بشين اونش ديگه به من ربطي نداره مي خواي چه بلايي سر سايت بياري. **نکته**: ?.اگر در هنگام خراب کاري متوجه شدين سرعت سيستمتون خيلي کم شد سري خارج شو. ?.اگه از ترس اينکه پيدات کنن بعد از خراب کاريت فورا ريست نکن.اول ديسکانکت بعد ريست.


†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, 19:31 |- رها1919 -|

 http://ipassitall.info/

http://kbypasser.info/

http://bypassschoolnow.info/

http://aboriginalregent.co.cc/

http://moonproxy.info/

http://www.unblock-facebook.info/

http://sliphere.info/

http://leapfast.info/

https://sneakme.net/

http://browsew3.info/

http://latestfilter.co.cc/

http://www.divaloo.com/

http://wiisong.com/

http://www.leaphide.info/

http://morehidden.info/

http://wiipics.com/

http://proxite.net/

http://www.iphideout.info/



†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, 15:32 |- رها1919 -|

 اول دو نرم افزار مرورگر فاير فكس و افزونه ي تمپر ديتا را دانلود نماييد


دانلود فایر فاکس نسخه3.6.3http://www.4shared.com/file/Nncwaq07/Firefox_Setup_363.html
*********************
دانلود Tamper Data
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/966/

سپس كساني كه به اينترنت اشنايي ندارن آموزش تصويري را دانلود كنند.(این لینک کار نمیکنه به زودی لینک دانلود فیلم آموزشی رو که قبله خراب شدن دانلوش کرده بودم میذارم حالشو ببرین)

http://www.dll.far30online.ir/room/f...line.ir%29.zip

دانلود کلیپ تصویری آموزش بعد از اين توضیح کلی میدم واسه اونایی که واردن .

بعد از دانلود و نصب مرورگر فاير فكس از لينك بالا و بعد از آن افزونه مورد نیاز یعنی

تمپر دیتا رو باز هم از لینکی که در بالا قرار داده ايم دانلود کنید و بر روی فایر

فاکسي كه از دانلودس ايران دانلود كرديد نصب کنید.

حالا بعد از اینکه موارد مورد نیاز نصب شد میریم سراغ اصل مطلب

اول وارد چت روم می شويد بعد به کسی که می خواید اخراجش کنید روش

كليك كرده و پيام خصوصي را بزنيد پنجره اي باز ميشود داخل پنجره يه نقطه يا

عدد بگذاريد

سپس از بالا از گزینه tools افزونه tamper data رو باز کنید و بر روی دکمه

start tamper کلیک کنید.

بعد
از اين اگر پنجره ي سه گزينه ي تمپر باز شد ببنديد و اگر نشد پيغامي را كه در

پنجره ي شخص مورد نظر نوشته بوديد را ارسال نماييد به محض اين كار اين افزونه

به شما يك پنجره ي سه گزينه اي قرار ميدهد كه شما بر روي tamper کلیک

می کنید و در سمت راست صفحه یه کد مانند کد زیر مشاهده می کنید:

کد:

sendAndLoad=%5Btype%20Function%5D&t=aaa&r=0&u=319& b=542211&c=msg&cid=1&id=6b96ce2a52fdba3a89d586e297 461ecf


که شما فقط باید :

1. قبل از t& عبارت s=7& روتايپ كنيدكه اضافه شود به كدي كه در اختيار

شما قرار گرفته.
2. عبارت c=msg را به c=banu تغییر بدید. (به جاي مسيج ، بن يو بنويسيد)

3.عبارت b=542211 رو به b=3 تغییر بدید. (هر عددي كه تمپر به شما داد را

به عدد 3 تغيير دهيد به عبارتي بي مساوي سه)

اين كد پاييني كه مشاهده ميفرماييد بعد از تغيير دادن كد بالا خاصل

گرديده كه به شكل زير تصحيح شده

کد:

sendAndLoad=%5Btype%20Function%5D&s=7&t=aaa&r=0&u= 319&b=3&c=banu&cid=1&id=6b96ce2a52fdba3a89d586e297 461ecf


سپس بعد از تغييرات كدي كه تمپر شما در اختيارتان قرار داده است اوكي كنيد.

دوباره پنجره ي سه گزينه اي تمپر باز ميشود شما بايد تيك كانتينيو را برداريد و

دوباره تمپر را بزنيد.

كه حاصل زخمت شما اخراج اون طرف مقابل رو به همراه دارد.

نكته ي مهم .

شما اين كدتغيير كرده را نبايد كپي كنيد .

شما بايد اون كدي رو كه خود افزونه ي ديتا ميدهد رو تغيير بدهيد

دقت داشته باشيد مراحل تغيير و اصلاح كد را بايد به صورت سريع بنويسيد و اجرا

كنيد.


†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:هک,ترفند,اموزش,نرم افزار هکری,هرچی بخوای,, 15:28 |- رها1919 -|

ϰ-†нêmê§

صفحه قبل 1 صفحه بعد